ozr42 öncelikle teşekkür ederim, söylediğiniz şeyleri sürekli düşünüp telkin ediyorum kendimi çok şükür inançlı insanlarız Rabbim verdi Rabbim aldı, kimisine sakat deyip aldırıp aldırmamayı soruyorlar, çok şükür ki öyle bir vicdan azabı yaşamadım ama içimdeki o burukluk yüreğimin sızısı geçmiyor tabi, pıhtılaşma diğer kızımda olmadı ama bunda olma ihtimali var mı bilmiyorum doktora danışacağım