Arkadaslar herkeze merhaba cok kararsız kaldıgım bır konuda yardımınıza ıhtıyacım var 🙏
Kızım 2.5 yasında ve 15 gun once dogum yaptım . Bulundugum yer guzel fakat aktıvıte acısından gelişmiş bir yer degil. Esımle uzun suredır dusundugumuz kres mevzusu var hala tam karar veremedım. Kızım cok guzel konusur kendını ıfade eder . Fakar buraya geldıgımzden berı akrıvıte yonunden fazlaca bır sey yapamadgmzdan krese vermeyı dusunduk . Ikı tane bılındık memnun kalınan kresler var ama yınede detaylı arastırma yapıyoruz. Ama yınede ıkılemdeyız. Kızım bu durumdan etkılenır mı dıye. Cunku herseyı anlıyor ıdrak edıyor kardesım gekdı uzaklastırılıyormuyum dusuncesıne kapılmasından korkuyoruz ama bır taraftanda ona ıyı gelecegını dusunuyoruz. Kardesıne zarar vermıyor sevıyor edıyor fakat ben yınede kıskandıgını goruyorum cunku son 1 haftadır ınatlasma hırcınlasma durumu basladı oncesınde vardı ama bu kadar degıldı konusarak ne bılıyım bır sekılde halledıyorduk . Ben suan krese versem bu durumu duzelır mı yoksa hıc vermeyıp kendım mı ustesınden gelmeye calısayım. Babasıda elınden gelenı yapıyor sureklı ılgılenıyor edıyor oynuyor ama yeterkı gekmıyor . Burdada yasıtı olmadıgı ıcın cok zorlanıyor ne yapacagımı bılemedım. Kımısı cok kucuk verme dıslandıgını dusunur dıyor kımısıde ver gıtsın kendını gelıstırır bıraz durulur bır seyler ogrenır dıyor sız bu durumda be yaparsınız yada boyle durumda olanlar ne gıbı sonucla karsılastı yorumlarınızı beklıyorum🙏