pembikmom Kızlar iki tane abiye aldım 10 milyara arkadaşım diyor ki ooo çok fazla çok parası aşırı çok felan dedi sizce çok mu bence normal geldi yani 1 milyara 2 milyara da var diyor
Irmakk1 pembikmom kaliteli güzel bişeyse normal bence. Günlük kiyafetler bile 2 3 bin lira olmus zaten
MamaUygarVibes pembikmom 1 milyara 2 milyara da var diyor Normal bir tişört bu fiyatlara artık, arkadaşınız abartmış.
hazale966 pembikmom nasıl bir abiye olduguna bağlı. Ama bana da biraz pahalı gibi geldi. Tabi ben bayadır abiye almıyorum😅
pembikmom MamaUygarVibes aynen öyle abarttı gerçekten yani sanki ne harcamışım nasıl abartarak söylüyor
pembikmom hazale966 çok güzeller iki tane canım bir tane değil iki tane abiye 10 milyar tuttu valla fiyatlar uçuk 😂
arzuapo pembikmom ooo kız o kadar para verilir mi yazık değil mi daha uygunlari var boş masraf yapmışsın 😂 | arkadaşinin diliyle konuştum maddi durumun varsa sıkıntıya girmiosan mutlu oluosan al tabi kimene
pembikmom arzuapo tam da böyle konuştu yoksa sen arkadaşım mısın sjsjsjsj 😂😂 bence normal geldi bana 2 tane abiyeye
Mnli pembikmom yani vardır da nasıldır ben geçen sene haziranda 1 tanesini 12 ye aldım bakarken 5 e falan da vardı 25 e de vardı
218029 pembikmom milyarsa çok tabi arkadaşınız haklı 😜 10 bin tl ise çok normal şu zamanda bi kot 1.500-2000 tl artık