Benim oğlum da 15 bucuk aylık henüz yürümeye baslamadı ama biz yürütmeye calısırken de hep parmak ucunda yürüyor. Hatta normal ayakta dururken de parmak ucunda basıyor. Doktor endişelenecek bir şey olmadıgını, başlarda böyle olacağını, korktuğu için tam basmadıgını söyledi. Umarım düzelir ve umarım gerçekten endişelenecek bir şey yoktur.