parlaska şubatta doğum yapıp hala doğum parasını almayan varmı ben hala almadım değerlendirme bekliyor diyor
urasmomy_ parlaska 144 ü arayın mesai saatleri içinde açıklama yapıyorlar canım ben aradım mayıs ve haziran ayınınınkini temmuz sonunda alabilirsiniz dedi neden verilen ayı vermiyorlar anlamadım 🤷♀️
elfesyalina parlaska Mayıs’ta doğum yaptım 12 Mayıs’ta başvurdum hala il onayi bekliyor diyorlar hala alamadım bende malesef