dilos53 Kızlar 15 aylık yiğenim var kanı çok yüksek çıkmış doktor ataştırılması gerekiyor demiş başına gelen var mı acaba?
nunumm dilos53 bebeklerde hemoglobin düzeyi genelde yüksek olur kaç çıktığını bilmediğimiz için yorum yapamıyoruz ileri yaşta biri için 12 13 normalken bebeklerde bu sayı şok daha yüksek
dilos53 nunumm normalde kanı çok düşük bi bebekti birden aşırı çıkmış çocuk doktorumuz enfeksiyon kaynaklı da olabilir ama araştırılması gerekiyor demiş eğitim araştırmaya sevk etti
nunumm dilos53 kanda hangi değeri yüksek çıkmış peki crp wbc değeri yükseldiyse evet enfeksiyon olabilir
nunumm Bence başlığı kaldırın sizde tam bilmiyorsunuz ne olduğunu biri gelir yanlış birşey yazar moralini bozulur