nisaakb valla bizde yaptık o zamanlar ben korkudan yapamazdım eşimi uyandırırdım ondan cesaret alırdım
Yapmak zorunda kalmak beni hüngür şakır ağlatırdı ama yaptığım zamanki bebeğimin o rahatlığı gönlüme ferahlık verirdi
Bi defa bilmiyorum neyden sebep nefessiz kaldı nefes almaya çalışır gibi derin derin alıyordu korktum ters çevrdim vurdum çok şükür bişey olmadı sonra da sürekli devam ettim
Şuanda nerdeyse 1 yaşında her banyo sonrası serum sıkmadan aspiratörler çekiyorum