8 ay önce doğum yaptım inanılmaz saç dökülmem var bebeğimi emziyorum doğumdan sonra saçımı kestirdim uzundu bayağı kısalttım ve saçım aylar geçti uzamadı halbuki çok çabuk uzardı hem saçımın uzamasını istiyorum hemde dökülmesini istemiyorum çözüm bulan var mı önerilerinizi merak ediyorum