aydanur_98 Merhaba kızlar bebeğim 7aylik oldu kışın da meyve yedirmek istiyorum kayısı, vişne dışında neyi nasıl saklaya bilirim
Pamukhanim_ aydanur_98 ben şeftali koymuştum kendimiz için bu yılda bebeğim için koyarım başka bilmiyorum
aydanur_98 Pamukhanim_ teşekkür ederim peki nasıl sakladiniz yani küp küp mü kestiniz bütün mü koydunuz?