Kızım 1 yaşındayken kafasını kapıya vurdu ve alnı gözlerimin önünde balon gibi şişti hemen doktora götürdüm film çekildi bir şeyi olmadığımı söyledi ama şişliği inmesine rağmen izi biraz şişi kaldı güvenemediğim için başka doktora gittim ve film çekildi yine bir şey yok dendi ama şişlik kaldı bu bizi korkutuyor başına böyle bir şey gelen var mı?