Hepimiz yurutecle büyüdük hic bir sorunumuz yok. Ben her şeyi en ince ayrintisina kadar düşünmüyorum valla linç edecekler de etsin umurumda değil. Biz de insanız bi yemek yaparken bi kahve içerken 15 20 dk yarim saat koymuşsun cok mu sanki gun boyu orda durmayacak sonucta