Kızlar kızımın 2 gündür kakası cıvık
Ben de direk probiyotik başladım enterogermina
Annem de diyorki o daha da cıvık yaptırır kakayı
Ama doktor antibiyotik vs basladıgımızda cocuk ishal oluyr diye ondan veriyor yanına
Sizler bu konuda ne biliyorsunuz🌸🌸