Tuvalet eğitimi vereli 1 ay oldu oğllumsartık öğrendi sayılır ama çiş tutma problemi var çişi tutuyor harektlerinden ben anlıyorum tuvaletinin geldiğini gidiyor tam kapının eşiğinde işiyor yani söylemesem altına yapacak sanırım gündüz uykusunda ve gece uykusunda uyanmaya yakın altına yapıyor nasıl atlatacam bu durumu çok yoruldum gözünüzü seveyim akıl verin