Merhaba bebeğim 9 aylık dün sünnet oldu ama pipisi küçük ve o bölgede etli olduğu için sünnet sonrası pipi içerde kaldı. Doktoru kenarlarından bastırarak pipiyi çıkarıp kremi sürmemizi söyledi öylede yaptım ama kremi üç gün kullanacağız ve bugün hemşireyi aradığımızda ara ara aklınıza geldiğinde kenarlardan bastırıp çıkarın yağışıkşık olmasın dedi böyle bir durum yaşayan varmı? Bastırırken canı acıyomuş gibi geliyor bebeğimin başka bir yöntem bilen varmı?