girlmomm Kızım 2 yaşında bizde sendrom dedikleri 18 aylıkken başlamıştı sizde ne zaman başladı birde durulma evresi oluyormuş hangi ayda geçmeye sakinlemeye başlıyor maksat muhabbet ?