@girlmomm Daha iyi anliyor beni şu an kızdığımı, koyduğum kuralları. İletişimi ve kendini ifade etmesi arttı. Eskisi kadar ağlaması tutturmasi kalmadi. Yine ağlıyor kızıyor sonra yanıma geliyor istediği olmayinca. Önceden yarım saat ağlardı. Şimdi baktı sınırlar kurallar var uzatmiyor. Disarda da amacsizca kosardi hiç durmazdı. Yine durmuyor ama daha bilinçli hareketleri. Evden çıkmadan tembihliyorum. Açıklama yapıyorum anlıyor hepsini tekrar ediyor bazen kendi kendine. Yani artık büyüyor daha iyi iletişim kurabiliyorsunuz. Ama tutarlı olun evetse evet hayırsa hayır. Ağlasa da hayirlar evet olmasin. Bu sefer ogrenemiyorlar hangisi doğru hangisi yanlis