Kizarmisdondurma gokyuzundekidinazor Beyaz ya da krem kalın topuk terlik Kalın taban sandalet Ya da direkt spor ayakkabı
gokyuzundekidinazor mystery00 siladgnchdr Kizarmisdondurma bsrakurt hepyerdeyizz simseklivekalpli Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Orenda_ buaklinerdenaldinnerden dkarad coldplayy Kızlar o ayakkabıyı bu elbiseyle kombinlemeye karar verdim bu nasıl
gokyuzundekidinazor mystery00 siladgnchdr Kizarmisdondurma bsrakurt hepyerdeyizz simseklivekalpli Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Orenda_ buaklinerdenaldinnerden dkarad coldplayy Kızlar o ayakkabıyı bu elbiseyle kombinlemeye karar verdim bu nasıl
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan gokyuzundekidinazor aslında olmuş ama topuk kalın bu da klasikleştiriyor ben ince topuktan yanayım mini elbise giyilecekse tabi. Model güzel süet galiba ayakkabı rugan değil çok güzel bulursan ince ve biraz daha yüksek topuklusunu al ve bağcıklar biraz fazla uzun daha kısa olanı al 🙃
coldplayy gokyuzundekidinazor Bu elbiseye hasır topuk daha iyi olabilir, birde bilekteki bağcıklardan dolayı boyunuzu kesmiş.
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan gokyuzundekidinazor olmaz diz altı elbise giyersen o bağcıklı ayakkabı boyunu keser hatta tek bant bile olmaz yapman gereken bu elbisenin altına stiletto giymek olur
Orenda_ gokyuzundekidinazor Evt bununla daha uyumlu olur,diğer elbise daha spor olduğu için siyah topuklu düşündüm beyaz spor ayakkabı diyecektim ama düğüne giyeceğim dediğin için vazgeçtim 🙈
canan6668 gokyuzundekidinazor Evet ayakkabi bununla Daha uyumlu olur ama ben spor seviyorum diğer elbise de kaldı aklım 😂😂😂
karpuz_ gokyuzundekidinazor hiç olmamış bence ayrıca elbise düğünlük gelmedi bana çok spor bir elbise
dunnobeck gokyuzundekidinazor Benim arkadaşım kot elbisenin altına sizdeki ayakkabıların benzerinin ten rengi olanından giymiş. Fotoğrafta çok hoşuma gitti hatta ben de aynı kombini yapacağım
oglumunannesiyim_- gokyuzundekidinazor kusura bakmayın benim temizlik, ve simetrik takıntım var gözüm direk arkadaki eşyalara çarpti 😆😆😆 elbise kendi basina şik duruyor zayifliginjz da iyi
gokyuzundekidinazor buaklinerdenaldinnerden oglumunannesiyim_- Taşınma arefesindeyim o oda giyinme ve zerzevat odam sıçan eniğini kaybedecek 😂