Konuyu ben açacaktım sizin başlığı gördüm. Benim kızımda 2 yaşına girecek 10 gün sonra. 1 yaşından beri erkeklerden çok korkuyor ağlamalar krizler. Karanlıktan, uyurken bi ses duysa ona bile korkup çığlık atıp salona gidiyo o odaya sokamıyorum saatlerce vs. Sendromdan mı acaba bilmiyorum ama yapı gereğide çok hassas mizaçlı bi çocuk. Siz de durumlar nasıl?