begonvil00 Bugün yoğurt tadımının 3.günü. Bir buçuk çay kaşığı kadar verdim birkaç saat sonra sadece tek yanağında bu şekil kırmızılık vardı hala da geçmedi. Alerjik bişey midir acaba doktorumuz da tatilde msj attım dönüş yapmadı
begonvil00 simseklivekalpli acil hastaneye götürmem gerekmez değil mi ya sadece minik bi kızarıklık için hastaneye götürmeyeyim doktorumuzda yok zaten
simseklivekalpli begonvil00 yok o kadar kötü durumda değil ek huzursuzluk ateş vs olursa götürürsünüz