hepyerdeyizz kesinlikle aynı fikirdeyim sizinle. Karşı görüşe tahammülleri olmadığı için ses çıkarmamızı her kanaldan engelliyorlar malesef. İnsanımızın zekasından o kadar korktular ki önce eğitim sistemimizi çökerttiler, şimdi de karşıt görüşle tartışma yetimizi elimizden alıyorlar.
Toplum olarak “sağlıklı tartışma, münazara” yı beceremez bi hale geldik. “İklim yasasına hayır” deme özgürlüğümüzü bile elimizden aldılar. Kafasını kuma gömen toplum yarattılar, Atam umarım mezarında ters dönmemiştir.
Ne yönetime ne yargıya güvenim kaldı benim malesef. Ayaklanıp sokağa çıkmayı geçtim fikrini savunarak anayasal hakkın olan yürüyüş yapmanın “vatan hainliği” adledildiği ve vatandaş olmamıza rağmen ötekileştirildiğimiz günler yaşıyoruz. O yüzden sesimizi duyurabileceğimizi sanmıyorum..
Çocuklarımıza güzel bir gelecek bırakmak isterken, çarpık çurpuk kentler, tek adam rejimi, güce göre şekillenen hukuk ve yeşile kıymet vermeyen bir gelecek bırakıyoruz. Allah ıslah etsin ülkemizi..