1,5 yaşında bir kızım var.
Eşim polis memuru.
Bende lise mezunuyum.
Şu sıralar JAMYO ve pmyo için gel gitlerim vardı. Polisliği istiyorum. Ailemden de bu meslekten kayıp verdim..
çok istiyorum. Ama ne temel var ne de bilgi?
Bana neler önerebilirsiniz + bildiğiniz çok iyi kaynaklar da varsa bilgilendirirseniz çok sevinirim 🙏🏻🌟♥️