zynprvlfsn Sunismyson Bunu araştırmıştı eşim, filtresi sorunlu dedi vazgeçti j temini mi zor dedi, pahalı mı dedi hatırlamıyorum, biz en son xiominin hava temizleyicisini aldık.
gg3848 Sunismyson ben dediğiniz modelden var memnunum özellikle ısıtması çok kuvvetli kızım eylül doğumluydu kombiyle çok sıcak olacak havalarda açmıştım güzel ısıtmıştı soğutması aşırı kuvvetli değil küçük alanda iş görür hava temizlemesi çok iyi
user2406 Sunismyson ya bende nemlendırmelı olanı dusunuyorum kullanan barsa bende düşüncelerinizi alımm
Nazo2020 Sunismyson ben kızım hasta olduğu için almıştım 2 aylıktı hani alerjiden dolayı mı falan diye ama ben aman aman bi fayda görmedim öyle kokuyu da tamamen ortadan kaldıran bişey de değil verdiğim paraya acıdım doğrusu bazen kullanmak için kullanıyorum hani para verdik çalışsın bari hesabı😂
bebekbal Sunismyson ben bunu kullanıyorum. Aldığım günden beri gece öksürmesi asla olmadı. Öncesinde vardı. Ver yaz günleri için serinlik sağlıyor. Nem oranı I çok güzel ayarlıyoruz. Bence yaptığım en sağlam yatırımlardan birtanesi 😀 bu arada sıcak soğuk olan nemlendirmiyor yanlış bilmiyorsam onu bi araştırın.
Sunismyson yagmur93 Hangi modeli kullanıyorsun? Isıtma ve soğutma olan modelini düşünüyorum da. Bir de filtre temizliği nasıl oluyor?
yagmur93 Sunismyson purifier kullanıyorum hem nemlendirme hem temizleme olan modelini filtre temizliği henüz yapmadım eşim ilgileniyor o işlerle bilgim yok ama temiz havada uyuyorsunuz
Sunismyson Kuzucukumsu Kullananların en büyük iddiası buymuş ve işinde iyi ürününün arkasında bir marka. Ben de salonumla mutfağım bir ve davlumbazım yok maalesef bütün yemek kokusu evin içinde bunun için istiyorum.
yagmur93 Kuzucukumsu bende alerjik biriyim faydası var bence odaya girdiğiniz zaman o temiz havayı hissediyorsunuz
Sunismyson gg3848 Biz de çatı katında yaşıyoruz ve ısınma problemimiz var maalesef. O sebeple oğlumun odasına koymayı da düşünüyorum geceleri ısıtma için. Kaç m2 odayı ısıtıyor peki? 15 m2 oğlumun odası sizce verimli olur mu?