bebegimveben5 aynı benim bebeğimde öyleydi minicik tane gelse ağzına kusuyordu midesinde ne var ne yok çıkıyordu. Hiç geçmeyecek alişmayacak diye düşünüyordum artık. Önce eline çubuk kraker verdim biraz oynadı biraz yedi sonra bisküvi verdim onuda aynı şekilde oynadı yedi. Sonra baktım olacak gibi ekmeğin içini verdim eline ama ağzına ben vermedim kendi eline verdim kendi kınık minik koparıp ağzına koyup yemeye başladi. Artık karar verdim tamamen katı gıda yiycek dedim. Önceden sürekli çorba puding muhallebi bu şekildeydi beslenmesi. Onların hepsini bıraktım vermedim önce yemedi yemek istemedi. Bende sürekli dedim ki yersen mesela o gün makarna yaptıysam makarna var başka birşey yok istiyorsan ye istemiyorsanda başka birşey yok dedim baktı ki kararlyim yemeye başladi çok şükür böyle böyle alişti. Sizde kararlı olursanız yer alışır. Bana böyle yapmam gerektigini doktorumuz söylemişti bırak üç beş gün az yesin ama alişir demişti öylede oldu.