Sldalpy konvoy bölük tabur ne fark eder ki. 1 tane şehit vermemiz bile ne acı. Her bir ağızdan farklı şeyler çıkıyor internet erişimi yok televizyondaki haberler yalan. Olan o gençlere kardeşlerimize oldu olan ailelerine eşlerine oldu. Ve olan evlatlarının kokusunu son kez içine çekip şehit olanlara oldu. Rabbim ailelerine dayanma gücü sabır versin. Hepimizin başı sağ olsun. Artık ne gerekiyorsa yapılmalı. Yönetemiyorsan gideceksin yönetiyorsan bu savaşlara son verdireceksin. Bizim canımız dediğimiz askerlerimiz orada savaşırken Suriyeli ler burda acaba bugün nereye dükkan açsam derdindeler. Bunları kim getirdiyse getirttiği gibi götürsün artık. Şu saatten sonra insanları tutabilene aşk olsun.