Merhabalar 🌸 kızım normalde erkenden yürüdü fakat şuann13 aylık ve geçen ay kötü düştü korktu yürümeyi bıraktı şimdi tek el tutmadan asla yürümüyor 😢 onu cesaretlendirmek için ne yapabilirim? Sürekli konuşuyorum ama bir iki adım anca atıyor el tutmadan o kadar korkuyor ki ağlıyor hemen. Düştüğü zaman hiç tepki vermeyiz bu arada kendi kendine korktu canı acıdığı için 😞