esrakayhan Arkadaşlar kızım kabız olmuş tuvaletini yaparken çok zorlanıyor , o kadar zorlanmaya çok az katı hatta afedersiniz koyun kakası gibi yapıyor bu kabızlığın geçmesi için ne önerirsiniz?
esrakayhan simseklivekalpli kızım maalesef çok seçici , kayısı verdim yemedi. Çorba canı isterse yiyor birazdan yedirmeyi deneyeceğim yoğurdu da sadece ayran olarak içiyor onu da veriyorum ama nafile
endoplazmikretikulumiste essidre eğer yaşı uygunsa alerjik bir durumu yoksa hekiminize danışarak . Benim oğlum 4 yaşında buzdolabı rafında bekletiyorum dondurmamsı bişey oluyor bir çay kaşığı tepeleme katı haldeyken veriyorum keyif alsın diye . Elbetteki çiğneme refleksi olmayan çocuklar İçin sıvı halde verilebilir ama dediğim gibi önce doktor .