Ee011 benim dıştan takıldı, o zaman içten taktırmak da hic aklıma gelmemişti açıkçası sadece şeffaf plaklar o zaman daha az dikkat çekiyordu şeffaf plak taktirmistim, gerçekten de karşımızdaki konuşurken bi dikkat çeker ya o dikkat çekme durumu olmamıştı bende 2 yılda tamamlandı bende, sizin daha önce de taktığınız düşünürsek daha kısa sürer tedaviniz diye tahmin ediyorum, konfor açısından diş içi mi dışı mi bilemiyorum o konuda deneyimim yok ama diş dışından düşünürseniz şeffaf plak iyi gerçekten