Ellerinizi yıkayın sık sık, mümkünse doktor maskesi bulun takın öyle emzirin, maske bile olsa emzirmek dışında fazla kucağınıza almayın ve nefes verirken yüzüne doğru durmayın. Ben de o şekilde atlattım hastalığı, emzirmeye devam ettim kızım hasta olmadı şükür 🙏🙏