esma3222 Kızlar bebegımde enfeksıyon çıktı o yüzden ıstahsızmıs e halıyle cıs yapamıyormuş ve kılo kaybı olmuş 100 gram kadar 1 haftadır da kılosu aynıydı aranızda bunu yaşayan ve duzelen oldumu nolur bılgı verın ınsanın çocuğu olunca canı gıdıyo 😞
metomom esma3222 bizimde pazartesi enfeksiyon çıktı çiş az emme azdı antibiyotik başladık 7 gün kullanacağız kilosu iyiydi inşallah düzelir hala tam emmiyor çişte kötünün iyisi
esma3222 yunussemre molcef 100 mg antıbıyotık verdı 5 gün kullan dedı ınsallah geçer korkuyorum aslında da ıcırmeye
yunussemre metomom bu söyledikleriniz bizde de mevcutta kandan baktılar enfeksiyon yok dediler özeldeki doktorum siz devlet hastanesi mi gittiniz
esma3222 yunussemre genelde bebekler vermıyo dedı idrarı kokuyo demıstım ona verdı bende ıcırdım ama kustu bılmıyorum ya
esma3222 yunussemre genelde bebekler veremıyo dedı doktor ıdrarı enfeksıyon ıstahsızlık yapar dedı bende öyle dıyınce başladım memeyı reddedıyo zaten sılıkonla emzırıyorum normal tutamıyo daha onu da bı yandan bıraktırmaya çalışıyorum öyle emıyo sılıkonlada memede aglamaya başladı mama verıyorum onu da yemıyo dılıyle ıtıyo
esma3222 yunussemre genelde bebekler veremıyo dedı doktor ıdrarı enfeksıyon ıstahsızlık yapar dedı bende öyle dıyınce başladım memeyı reddedıyo zaten sılıkonla emzırıyorum normal tutamıyo daha onu da bı yandan bıraktırmaya çalışıyorum öyle emmiyo sılıkonlada memede aglamaya başladı mama verıyorum onu da yemıyo dılıyle ıtıyo
yunussemre esma3222 meme reddi bizde de var ikinci ay aşısından sonra çocuk tamamen değişti normalde iyi emerdi
yunussemre esma3222 söyle söyleyim meme reddi bizde var onunla birlikte iftarlı bez azaldı turuncu oluyo bezi ondan dolayı gittim doktora kana baktı bişey olmadığını normal olduğunu söyledi aydında yaşıyoruz olduğumuz yer nemli ve çok sıcak su gibi terliyor çocuk bu dönemde normal dedi doktor o yüzden siz ilaça başlayınca teste bakıp mı verdi ondan sordum
esma3222 yunussemre ıdrarında koku var dıye verdı bana ıste bızde Ankarayız burası da çok sıcak ve çok terliyoruz