Merhaba kızlar, 54 günlük bir kızım var. İlk ay sınırda kilo aldığı için kilo takibi yapıyorduk, gerçekten de her hafta düzenli kilo alıyordu. Son bir aydır bir hafta kilo alsa diğer hafta kilo almıyor. Kilo aldığı hafta da günlük ortalama 50 gr kadar alıyor ama diğer hafta 0, hiç kilo almıyor. Boyu da aman aman uzamıyor o hiç kilo almadığı haftalarda yani boya gidiyor desem o da değil. Ayın toplamına baktığımızda 700 gr almış görünüyor ama haftalık olarak düzenli değil. Bu normal mi? Hiç kilo almadığı haftalarda mememi boş hissediyorum ama emerken de emdikten sonra da sıktığımda süt var görünüyor. Hani sütüm yok desem öyle de diyemiyorum. Kafam aşırı karıştı, böyle birley yaşayan var mı ya da normal mi?