Merhaba 25 günlük bebeğim var. 3 gündür kakasını yapamıyor. En son 3 gün önce yapmıştı hem de bayağı bir yapmıştı bezden bile taştı. Kıvamı da sulu ve hardal rengiydi yani kabız da değil aslında. Ama niyeyse 3 gündür yapamıyor yavrum. Yapamayınca da ağlıyor uykuya dalamıyor bir türlü. Tam uyuyor diyoruz ama sancı geliyor çığlık çığlığa uyanıyor. Üst gazını ve alt gazını çıkarıyor o yüzden gaz değil kaka yapamadığı için ağladığını düşünüyorum. Başına bu durum gelen var mı? Neler yapabilirim tavsiyelere açığım. Gazı olmasın diye sürekli rahat olduğu anlarda gaz masajları yapıyorum, ayağını sıcak tutuyorum, kiraz çekirdeği kullanıyorum; kendim için kimyonlu çay ve kayısı suyu içiyorum. Ama hala yapamadı kakasını.