meleka234 bsbaby şekeri yükselsin diye büyük ihtimalle demiştir benimde kızım sarılık oldu bol bol emzirdim geçti. Deneyin 1 çay kaşığından bir şey olmaz
bsbaby nilaydsc33 bebeğim sürekli memede o ne zaman isterse veriyorum 2 saati hiç geçmiyor o yüzden dakika olarak değişiyor ortalama 45 dk diyebiliriz sonra uyuya kalıyor ama kendisi memeyi bırakana kadar ayırmıyorum memeden
bsbaby umaytoom bebeğimin kilo alımı iyi sütüm yeterli ama çok memeci sürekli memede durmak istiyor sütün oluşmasına izin vermiyor resmen meme tamamen boşalmış olduğunu hissediyorum haliyle süt azalınca çocuk sinirleniyor ağlıyor bu durumda mama takviyesi vermeli miyim sizce
umaytoom bsbaby sutunuzun azaldığını bebeginizin doymadigini hissediyorsanız arada verin mamayı çişli bez sayisi iyiyse doyuyordur ama
nilaydsc33 bsbaby ben süt arttıcı damla aldım çok işe yarıyor bestlak damla günde 3 kere bir bardak suya 20 damla sütüm doluyor öylelikle
zulaleks bsbaby bence gerek yok benim bebeğiminde gözünden en son gitmişti. 3. Ayına girdiğinde tamamen gitmişti
alpaslanmom_ Hangi doktor bu şekerli su verin demiş yanlışlıkla falan gitmeyelim ? Uzamış sarılığa hiçbir çözüm yok emzireceksin bol bol benim bebeğimde oldu mama meme 2.ayında tamamen geçti
ilknurakb bsbaby yani bebeğe bir yaşına kadar şekerli tuzlu yağlı hiçbir şey vermememiz lazım iken bu doktorun dediği çok acayip geldi bence başka bir doktora daha görün
oylesinebiri__ bsbaby şekerli suya ne gerek var ki şekerli su ver diyin hangi doktor onun yerine mama versen daha iyi