Arkadaşlar kızım 6,5aylık ek gıdaya geçtik su da veriyorum mama da (anne sütü yok) zaten ek gıdayı tadımlık veriyorum karnı onunla doymuyor yani. 1haftador hava sıcaklığından mı bilmiyorum ama bezini 3 4saat bile değiştirmesem bakıyorum azıcık yapmış kakasını normal yapıyor. Yaz olduğu için normal mi sizce