Paramedik16 Birprensannesii__ hahaha gerçekten aşırı rahatlık kaşımı da bıyığımıda kendim alırım kaş usturasıyla üstleri alırım altları da cımbızla cillop gibi oluyor saçımı bile evde kesiyorum boyamayıda kendim yapıyorum 😂
Deletedmom_289 Birprensannesii__ valla ben ağda ile alıyorum bazen bıyıklarım yanıyor bazen birkaç deneme yapıyorum sonuçta alıyorum
Birprensannesii__ Kuzucukumsu İnanın çok basitmiş ben yapamam diye düşündüm ilk denemede aldım çok şükür youtube da videolardan bakarak öğrendim.
Birprensannesii__ Kuzucukumsu Farklı videolar izleyerek öğrendim. Ilayda aracı kanalında da çok net anlatılıyor
Birprensannesii__ Paramedik16 En güzeli 😅 Sac kırıklarını da kendim alıyorum sırada kaş alma var umarım onuda beceririm😄
betul97_ Hep_oyle_olur_zaten Lazere gidiyordum jiletle aldım hep tabi erkek gibi çıkmıyor😅😅 Şimdi evde lazer yapıyorum yine jiletle alıyorum
Birprensannesii__ Deletedmom_289 Agda ile almak kolay ama kararma,sarkma yapabiliyor ip daha iyi bir seçenek
betul97_ Birprensannesii__ Aşkım lazere gidiyorum yoksa erkek gibi sakalım çıkmıyor tabi jiletle aldığım için 😅😅
Deletedmom_289 Birprensannesii__ yok canım bende şükür öyle birşey olmadı yaklaşık 15 yıldır alıyorum
Birprensannesii__ Irmakk1 Bende bilmiyorum hiç denemeden zor geldi yapmaktan çekindim demek ki deneyince oluyormuş 😄