balmelinam 8 aylık olana kadar güzel bir uyku düzeni vardı ayırmayı düşündüm ama atak dönemi midir, diş midir valla bilmiyorum gecede 4-5 defa uyanıyor bazen fazlasıda hâl öyle olunca ertelendi biraz yatağını alıp odayı hazırlamayı düşünüyorum yavaş, yavaş alıştırmayı deneyeceğim. İkimizde biri, birimizi görmeye çok alıştık nasıl olucak bilmiyorum 🫤 ama bencede ayırma vakti