Sarılığı takip etmeniz lazım doktor ne zaman getirin diyorsa o zaman götürün, yenidoğan yoğun bakımda ki bebeklerin bazen her gün kanı alınıyor birşey olmaz yani korkmayın sarılık içinde az birşey kan alıyorlar sadece, bunun dışında bol bol emzirin sarılık anca öyle geçiyor