Eveett güzel anneler yeni güncellemelerle geldim bugün yine bir önceki günle başlayacağım🌸
Dün öğle uykusuna kadar iyi gidiyordu her şey, öğle uykusundan ya çiş yaptığı için uyandı ya da uyanır uyanmaz çişini yaptı yatağa. Sonrasında akşama kadar yine kovaladık çiş için.
Tuvalete sticker yapıştırmalık tablo yaptım basit usul, çiş yaptığı zaman ona gülen surat verip yapıştırtıyoruz o çok hoşuna gitti💚
Akşam yemeğindeyken kaka sinyallerini verdi, eşim hemen tuvalete götürdü çiş için ve bezi çıkardığımızdan beri ilk defa kakasını yaptı fakat lazımlığa değil tuvalete yaptı 3 kerede🥲 ve ilk defa gördüğü için kakasını panikledi biraz sadece korkup ağlamadı ama🫶🏼 lazımlığa oturtup yaptırtalım dedik onu da istemedi fakat onun yanında kakaları toplayıp klozete attık ve kakaya baybay yaptırdık, sifonu çekince gittiğini gördü. Yükselen Zeka Tuvalet Eğitimi kitabında kakaların arkadaşlarıyla buluşup partilediği sayfayı gösterip okuduk😄 hala kakayı anlatmaya devam ediyoruz🥲
Akşam yatmadan önce çişini yapmak istemedi ve peluş oyuncağını çiş yaptırıyor gibi lazımlığa oturtup konuşturduk onu görünce kendisi de yapmak istedi o şekilde yaptı, deneyebilirsiniz bu yöntemi biz güzel sonuç aldık bu şekilde🔆
Akşama kadar çiş olan şortları sebebiyle elimde tek alıştırma külodu kalmıştı ve gece yatarken onu bağlamak durumunda kaldım, sabaha kadar ne zaman çişini yaptı kaç defa yaptı bilemiyorum o yüzden yanında yatmak istedim gece ve sabah her yerimiz çişli uyandık haliyle😄
Sabah kalktığı gibi babası lazımlığa götürdü ve hemen çişini yaptı ve öğle uykusuna kadar bugün hiç kaçırma yaşamadık🥹💚 uykudan sonra ne olur nasıl olur bilemiyoruz tabi ki fakat ilk 2 gün öğlene kadar kaçırmalar yaşamıştık. Öğle uykusuna tuvalete götüremeden uyuyakalmış koltukta umarım kaçırma yaşamayız uykuda🙄
Yaptığım tabloyu da kırtasiyeden aldım malzemeleri basitçe siz de yapabilirsiniz paylaşıyorum lazımlıkla tablonun görselini
⬇️

