Ya cocuk böyle degıldı herseye veya durduk yere yere oturup ayaklarını yere vuruyor sonra uzanıp tepinerek ağlıyor bas bas bagrıyor susması cok zaman alıyor ve cok yoruldum artık bu nekadar sürecek bu durum tepki vermesem aynı yakınlassam sacıma yapışıyor yoruldum tek basıma mücadeleden yoruldum napalm bılmıyorum hep bagryor dün parka götürdüm dışarıda yere yatıp anlamaya başladı cok zor sakınlesıyo bı bı bizde mi böyle anlamadım