Merhaba bebeğinizin dişlerini ilk dişi çıktığı anda fırçalamaya başlamanız gerekir, yalnızca kararma için değil çürük oluşmaması için. Bir yaşa kadar macunsuz bile fırçalayabilirsiniz sonrasında 3 yaşa kadar florürsüz macun kullanabilirsiniz. Ama çok şeker tüketen bir bebeğiniz varsa daha erken de florürlüye geçebilirsiniz. Sürüntü şeklinde macun yeterli olacaktır değdirseniz yeter yani.