kader_44 miranaras1 ödemeler her ayın sonunda yapılacakmış bende mayısta doğum yaptım daha sıra bekliyormuş
miranaras1 Gonzalezz e devlet çocuk ekle kısmından çocuk ismine basıyoruz orda ödeme listesi var yukarda bir arkadaş daha ayrıntılı tarif etmiş bakabilirsin
3kidsmom miranaras1 benimde durumlar aynı ikinci evlilik 3. Çocuk diğer ikisi ilk evlilikten ayda 5 bin yatıyor ilk evlilik falan farketmiyor doğuran anne ye bakılıyor babaya değil
3kidsmom miranaras1 size Temmuz 28 de yatar para kontrol edin o zaman gelince ben nisanda yaptım doğumu Mayıs 28 de aldım ilk ödemeyi
Gonzalezz 3kidsmom tamam kanka iyi hoş da benim büyük çocuk gözükmüyor,bbelli yaşın üstündekiler gözükmüyor dimi sanırım