tazeanneeex 15 aylık kızım var gecen ay adetim düzenliydi bu ay 6 gün gecikti 2 gün önce test yaptım birşey cıkmadı sıcaklardan mı yada içilen agrı kesici ile ilgisi olabilir mi başınıza böyle bişey geldi mi😏😏
arzuapo tazeanneeex benimde öyle gecikti korundum eminim test alıp yapmaya korkuyorm belki emzirioz gecikior olabilir
biraz_tantana tazeanneeex benimde 7 gün gecikti dün oldum tarlusal içtim 2 gün günde 2 3 defa oldum test negatif çıktıysa tarlusal al benimde düzenlidir çevresel etkiler den dolayı sanırım
Nurci tazeanneeex bende oğluma hamileyken test yaptım çıkmadı iki gün sonra yaptım çift çizgiydi şuanda 1 yaşında test tekrar yapın bence eğer yoksa havalardan olabilir bemnimde 2 gün geçti bu ay
tazeanneeex arzuapo ya kızım çok emmiyor artık benim bir sabah bir yatarken oda bazen önceden daha çok emiyordu
2ogullu1anne Kızlar sakin olun bence havalardan.Geçen ay 3 gün geciktim.Normalde hiç gecikmezdim.Test yaptım çıkmadı akşamına oldum.Bu ay da mesela 2 gün önce oldum.
Nurci tazeanneeex kanda da çıkmadıysa yoktur havadan yada ilaç kullanımı yaptıysanız bu ay ondan olabilir
tazeanneeex Nurci temmuzun basında Ankaraya gittim küçük cocukla saglık sorunlarından dolayı cok stresli bir zamandı 2. 3 kez parol içtim
elifilyas2208 tazeanneeex havalar ilac olabilir. Bende belirtiler vardı göğüs uçlarını şişmesi, koyulasmasi agri adet gecikmesi ve baş dönmesi hepsi bi arada olunca test yaptım pozitif çıktı. Benm gibi bir durum varsa biraz daha bekleyip kan testi verebilirsiniz.
hatceninblog tazeanneeex ay benim de 6 gün gecikti dün sabah test yaptım bişey çıkmadı yarın bidaha yapıcam belirti de adet belirtisi gibi ama anlayamıyorum ve çok korkuyorum bebeğim daaha küçük inşallah değilimdir ya
hatceninblog tazeanneeex ay oldunuz mu, ben hâla olamadım bu ay dişimi yaptırmıltım 1 hafta antibiyotik kullandım ondan olabilir mi acaba , 8 gün de atar mı ileri bilemiyorum
tugcesrts tazeanneeex ağrı kesici etkiliyor ben antibiyotik içmiştim bide parıl kullandım 20 gün gecikti