Bebeğim 20 aylık söylediği kelimeler
Baba
Dede
Nene
Gel
Gitti
Gidiyo
Görüşürüz
Al
Bak
Mama
Meme
Düt düt
Cik cik
Hav hav
Bitti
Tık tık
Gol
Düştü
Su
Kaka
Dodo “kedimiz Duman”
Dön dön
Cici
Birde 2’li kelime olaraka Baba Gitti diyor
Henüz anne demiyo yani bazen ağzından çıkan kelime bana anne gibi seslenme oluyor ama sanki bilinçli değil gibi aklıma gelen kelimeleri bunlar yeterli mi sizce ? Kıyas yapmak değil her anne ister her şeyi erken olsun hemen kavrasın burda görüyorum bazen 2 yaşında sohbet ediyoruz diyen anneleri o yüzden endişe ediyorum acaba benim bebeğim biraz geri mi kaldı diye. Algısı çok açık her şeyi anlar yapar birde size danışmak istedim