Hanımlar merhabalar, instagramda gezinirken bir annenin sayfasını gördüm. Her gün günde bikaç kere elektrikli pompa ile düzenli sağım yaparak hem bebeğini emzirdiğini hem de sağım ile elde ettiği sütü biberonla bebeğine verdiğini söylüyor. sağım yaptığında 160-200 cc süt çıkıyor videolarda. Ben meme sertliği dışında hiç sağım yapmadım kaldı ki pompam da kiwinin manuel pompası. Sizler sütünüz artsın diye düzenli olarak sağım yapıyor musunuz? Bir de ben o sütü şırınga ile veriyordum biberon kullanan var mı? Bebeğim 1 ay 15 günlük