Merhaba bir yaşında bebeğim var aptamil pronutra advance kullanıyorduk malesef artık bulamıyoruz pronutra olan yeni paket karın ağrısı yaptı sabaha kadar uyumadı ikş ayrı zamanda denedin ikiside aynı oldu. Hipp organik cambiotik aldık çok kaka yapıyor ve yeşil yapıyor bir haftadır kullanıyorum mamadan snra kaka yapıyor genelde . Günde 4-5 hatta gece bile yapıyor 3 te 4 te normal mi acaba? Bide geceleri doğduğundan beri çok sık uyanıyır mamaylamı ilgili bilmiyorum düzelir dedik en ufak düzelme yok bir yaşında hala sürekli uyanıyor her gece en az 4-5 kez