Bebeğim 3 buçuk aylık şu an, gece 11-12 gibi uykuya geçer 5 de uyanır 5 fix bir saattir sonra emer 8 buçuk 9 da uyanır biz uyku arkadaşı ile uyuyoruz kucağıma emzirme yastığı ile emzirir gibi yatırıp saçlarını okşayarak uyutuyorum genellikle tabi normalde daha erken uyurdu ama şu an atak döneminde olduğumuz için uykuya direnmeler başladı inşallah bittikten sonra uykusunu öne çekmeyi planlıyorum ama bizim maalesef gündüz uykumuz yok yani çok aşırı kısa gündüz uykuları