dyann1 Kızlar bebeğimin göbek bağı düştükten sonra göbeği bir iki damla kanadı durdu ağlayınca kendini sıkınca tekrar kanamış bugün böyle bişey başınıza geldi mi
sduman dyann1 pis kanı atıyo bir şey kullanmayın bizde de olmuştu bir ay kadar düzelir bir şey kullanmayın temizleyin o böldeyi ılık suyla yeterli
betul97_ dyann1 Birkaç güne geçiyor benim kızımda da oldu ebe bir şey sürme kuru tut dedi sonra geçti