angelemom kan aldılar orada ıgm,ıga,ıgg gibi değerler var onlara bakıldı onlar biraz düşük çıkmıştı immünoloji ve alerji hastalıklarına sevk ettiler ordaki doktor çok önemli değil altı aya kadar bekleyelim muhtemelen geçer geçmezse birde alerji testi yaparız demişti