Bebeğim küçükken çok daha fazla kusuyordu zaman içinde azaldı ama 15 aylık oldu hala ara ara kusuyor. Özellikle de su ve anne sütü. Evet fazla aldığını bende hissediyorum bazen ama fazla da alsa artık tolere etmesi gerekmez mi? Sizlerin bebekleri de kusuyor mu zaman zaman hala. Her kustuğunda aşırı endişeleniyorum. 6. Ayda tamamen geçer dediler yok yaşında tamamen geçer dediler yok. Bekledikçe daha da yıprandım gerçekten 🥺🥺