Oglum normalde de erken kalkan bi bebek 6 -6:30 arasi uyanirdi ama bu ara 5:15-5:30 gibi uyanmaya basladi ve ben pert durumdayim uykusuzluktan, sicaktan olabilir mi diye dusunuyorum askili zibinla uyuyor sadece ama yinede sicak tabi birde gece mama vermiyorum acaba o saate dogru acikiyo olabilir mi 13 aylik suanda ne yapsam uzatamadim su uyku saatini ben daha once bu sorunu yasayan ve asan var mi acaba bi careniz oneriniz varsa atin ustume ne olur🥹