justuser ozaman başarılar:)Lise döneminde edebiyat hocamız okuyun diyince okurduk ama tabiki ozamanki aklımızla şimdiki bir değil.Bende yeni suç ve ceza yı aldım ama henüz başlamadım.Hasan Ali Yücel Klasikleri serisini komple alıp okumayı düşünüyorum.İnstagramda betüldenktiapyorumları diye bi sayfa var o öneriyor ve özetliyor bi bakabilirsiniz